linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20130107

Publicerad 2013-01-07 21:30:24 i Allmänt,

Och så är denna dag snart slut. Ebba och jag har varit själva då Owe är tillbaka på jobbet. Men han blir inte långvarig då han blir pappa ledig på måndag :) Idag har jag och Ebba spenderat förmiddagen på vårdcentralen. Hon hostar så hon spyr fortfarande och har dålig aptit. Efter en lång väntan blev det vår tur. Enligt läkaren så var de ingen fara med henne. Jag tjatade mig till slemlösande. De svåra blir nu att få i henne det hehe. Den var tydligen inte god.
 
Igår vågade vi oss ut hela familjen från våran sjukstuga. Vi styrde kosan mot Barnens hus och provkörde vagnar samt till Willys för lite nödvändigheter. Vi hittade en vargn vi gillade men tyvärr förr inte priset oss i smaken. Vi beställde istället en annan från Jollyroom när vi kom hem. En ny babyvakt blev det också fast ifrån tretti.se. Våran litar vi inte på och sålänge vi inte har nån bra får Ebba sova i vårt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela