linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20130102

Publicerad 2013-01-02 21:24:40 i

Det har varit en tung dag. Ebba spydde hela natten, hon sov stundtals sittandes i min famn. Jag och Owe byttes av vid 6 så jag också fick sova lite. Jag har mått väldigt illa idag, men de blev aldrig värre. Ebba har inte kräkits sedan 16 tiden idag så nu håller vi tummarna för en bättre natt.

Kvällen spenderar jag nere i tvättstugan. Trots att jag tvättat 4 maskiner hemma så blev det 6 st till. Jisses vad det går åt kläder vid dessa tillfällen!

Kommentarer

Postat av: doran

Publicerad 2013-01-03 22:56:17

krya på er där hemma :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela