linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20130206

Publicerad 2013-02-06 21:56:21 i Allmänt,

Jag har otur med tekniken just nu. Datorn krånglar och min mobil är sönder. Helt plötsligt så gick den inte att starta och den är helt svart. Reagerar inte på laddare eller när man kopplar upp den mot datorn. Passande så kom det ett student erbjudande så via den fick jag ett abbonemang och en telefon till ett bra pris. Så nu ska jag bli iPhone användare och så går jag äntligen över till Tele2.
 
Annars är det full rulle. Sjukt mycket i skolan. Vi har gått typ 3 veckor och ska ha våran andra tenta imorgon. Och  igår hade vi våran första Power point presentation.
 
Provet känns ganska svårt.. Mycket som är oklart men jag hoppas ändå på ett godkänt betyg. Nej tillbaks till konteringen.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela