linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Ebba 6 månader!

Publicerad 2012-09-17 20:56:13 i Allmänt,

 
Jag har svårt att förstå att detta var 6 månader sedan.
 
Idag fyller Ebba hela 6 månader! Vad tiden går! Idag har jag tänkt mycket på när hon var pytte liten och på min förlossning. Vad lyckligt lottad jag är att allt gick så bra. Jag hade verkligen en underbar förlossning. På bilden kämpar jag mig igenom en värkmed måde lustgas och TENS och är öppen 8-9 cm om jag inte minns fel. Strax efter bilden togs så bad jag om en EDA. Jag skulle lätt föda barn igen utan tvekan.
 
Idag har Ebbisen och jag spenderat lite tid i tvättstugan. Tre maskiner lyckades vi tvätta. Annars har vi mest busat, ätit och sovit. Eller iallafall hon hehe. Nu börjar hon verkligen förstå att hon kan ta sig frammåt vilket är jätte kul. Sen kan hon nästan sitta helt själv också. Min stora fiskorv!
 
Jag älskar dig ända till månen och tillbaka och mer därtill! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela