linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120911

Publicerad 2012-09-11 11:14:13 i Allmänt,

Idag blir en lugn dag. Vi skulle åkt in till stan och träffat Mia och Freja men de ställdes in. Igår var vi till Kista för för att göra en massa ärenden. Jag har ju varit sjuk så Owe fick vara hemma i fredags och igår. När han skulle anmäla sig som föräldraledig visade det sig att familjerätten inte skickat in alla papper så enligt skatteverket så har jag ensam vårdnad om Ebba. Ja alltid är det något. Men men, allting är fixat nu och nu har vi gemensam vårdnad som de var tänkt från början.
När vi endå var i Kista passade vi på att gå till Bvc och frågade om några fläckar hon har på kroppen men dom var inge fara, bara torra fläckar så nu är vi lugna. Passade på att mata Ebba där i lugn och ro också.
 
Nu är det lunch för lillan. Köttfärssås står på menyn. Mums!

Kommentarer

Postat av: doran

Publicerad 2012-09-14 14:32:13

men gulle då <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela