linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120903

Publicerad 2012-09-03 21:36:09 i Allmänt,

Totalt slutkörd! Den lilla damen har inte sovit många minuter idag. Ingen rast och ingen ro för lilla mig ;) Vi gick ner till öppnaförskolan idag där gamla bekanta var då dagis var stängt :) Trevligt att prata med både nya och gamla bekanta. Ebba gillar verkligen sångstunden, hon sitter aldrig så still som då.
 
Nu är öf stängt för resten av veckan så istället får jag sällskap av Doran och Lollo samt Balder varsinna dagar. Trevlans :)

Kommentarer

Postat av: doran

Publicerad 2012-09-03 23:52:47

ses på onsdag finingar! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela