linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20121030

Publicerad 2012-10-30 12:36:35 i

Igår hade jag en riktig piss dag. Natten hade varit skit jobbig. Ebba vakna och var ledsen hela tiden. Vi fick sova som längst mellan 2-4 ungefär. Annars var vi vakna minst en gång i timmen. Hon vaknade tokförkyld.
Hon sov inte mycket under dagen utan bara korta stunder. Var super gnällig och grinig heeeela dagen.
När älsklingen kom hem hade han med sig blommor till mig. Och jag bröt ihop totalt. Blommor var precis vad jag behövde. Gullet



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela