linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Säger ni till?

Publicerad 2012-11-26 16:11:08 i

Tidigare var jag alltid feg och sa att de var bra. Men inte längre.

Jag var hos frissan i lördags och slingrade håret. Jag la en mörk och en ljus färg. I salongen såg allt bra ut, men efter jag tvättat håret igår kväll så såg de inte lika bra ut. När man sätter upp håret så ser de ut som om jag har jätte breda slingor och de ser inte bra ut alls. Idag ringde jag dit och sa att jag inte var nöjd. Jag fick en tid på fredag för att fixa till det. Skönt tycker jag.

Brukar ni säga till om ni inte är nöjda?

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-12-01 08:23:44

Jag hade sagt till. Ioförsig så klipper jag mig hos en vän så då kanske det är lättare?! Jag tycker att man ska säga till om man inte är nöjd, man har ju betalt dyrt för att bli fin, då ska man få bli det också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela