linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Freeeedag!

Publicerad 2012-03-02 16:15:28 i Allmänt,



Magen idag :) Ska se om jag kan ta en bättre bild under helgen, den har verkligen sjunkit ner nu. Min karl har jag haft turen att få mysa lite extra med den här veckan då han varit hemma sedan i onsdags. Halsont och förkylning som är mycket bättre idag. Så strax ska vi bege oss till Willys och handla lite, innan vi åker hem och fortsätter små plocka lite. Igår hade vi besök av bästa Doran, alltid trevligt att umgås. Dan innan det var min mor och bror här på middag.

Bebis verkar trivas inne i magen. Inget tecken på att den vill ut överhuvudtaget. Så imorgon ska vi fira Steivor som fyller 30 idag :)

Vad gör ni i helgen? Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela