linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120626

Publicerad 2012-06-26 23:19:02 i Allmänt,

Jag måste bekänna en sak. Jag är så sjukt oteknisk. Jag har haft min smartphone i 1½ år nu och det var inte förns i förrgår som jag fick iordning den så jag kunde ta ner appar. Innan har jag bara använt det som redan funnits i telefonen. Haha! Så nu vill jag ha blogg appen också (som inte finns eller?) så jag kan uppdatera lite lättare. Det är inte alltid man har lust och ork till att slå på datan och lägga in bilder för att få till ett bra inlägg.
 
Idag var vi en snabbis in på Ikea och köpte en klädsel till soffan vi ska skaffa oss snart. Eftersom det är REA på Ikea så fick vi den för 800 .- mindre än normalt. Trevlans!
 
Ikväll skulle Owe hjälpa svärföräldrarna med lite grejer hemma och jag och Ebbisen följde med. Slutade med att vi fick middag där. Man tackar! Gratis är gott!
 
Imorgon väntas lite shopping. Owe har en intervju han ska på och jag och Ebba tänkte handla lite i Jakobsberg.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-06-27 07:20:46

Blogg.se-appen finns (sök på blogg bara) men den funkar inte för tillfället, verkar som att ingen kan logga in med den :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela