linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120607

Publicerad 2012-06-07 20:53:08 i Allmänt,



Här hemma är vi fortfarande sjuka. Owe har börjat om på sin förkylning och Ebba är fortfarande dålig. Det går bara runt runt detta. Hoppas vi blir friska snart.

Imorgon vankas det firande för hela slanten! Min bror och min syster tar studenten och min mamma fyller år. Då bär det av till Södertälje :) Denna helg kommer vi försöka rensa lägenheten på lite saker och försöka storstäda.

Nästa vecka ska jag ev träffa en blivande mamma i Järfälla. Sen ska Ebba få sin 3 månaders vaccin på onsdag och då fyller jag år så vi ska mysa lite extra jag och min fina familj.
Resten av veckan ska här bakas för på söndag tänkte jag ha öppet hus för att fira min födelsedag.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2012-06-07 21:50:53

Krya på er! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela