linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120603

Publicerad 2012-06-03 13:38:33 i Allmänt,



Sjuklingen på pappas bröst ♥

I fredags morse tog Ebbas förkylning fart ordentligt och hon blev riktigt snorig och jätte hostig. Jag pratade med vårdguiden som sa att det bara var att åka in till akuten med henne om hon fick för jobbigt. Och att jag skulle amma så mycket det gick. Sagt och gjort, hon tog bröstet en gång i timmen under hela dagen. Hostan blev värre så vid 21 hoppa vi in i bilen och åkte till Danderyds barnakut. Där fick hon inhalera adrenalin och syrgas som skulle vara luftrörsvidgande och det funkade. Hon sov sedan i 7 timmar i sträck den natten :)
Igår kämpade vi på och det var som i fredags. Och nu idag så äter hon inge vidare. Vi ska försöka några timmar till, sen åker vi in till sjukan igen.

Hoppas på bättring snarast. Det gör så ont i hjärtat och se henne må dåligt ♥

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-06-03 16:15:53

Stackars liten, krya på henne!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela