linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120711

Publicerad 2012-07-11 22:08:15 i Allmänt,

Dopet är över och här laddar vi om batterierna för ytterligare ett kalas! Dopert vart jätte bra och jag känner att allt slit var värt det. Maten var god och fikat med, dock vart muffinsarna lite torra. Men men, man kan inte lyckas jämt! Ebba skötte sig bra trots att hon var super trött och hungrig i kyrkan. Tyvärr hade vi fullt upp under hela dagen så vi hann inte ta några bilder under dagen. Jag hann bara ta en bild på tårtan där det fattas en bit haha!
 
 
Tårtorna var gjorda på sockerkaks botten med glasscreme och hallongrädde, spacklad med smörkräm och marsipan. Dom två andra tårtorna var det blommor på. Jag vart väldigt nöjd för att det var första gången och vi gjorde dom mitt i natten. En av tårtorna var barnförbjuden ett tag då humorn var på låååååg nivå! Haha!
 
Tills på lördag ska jag göra en tårta till Owe´s 30-års kalas. Lägger upp en bild på den också sedan :)
 
Ni som tog bilder på dopet kan få skicka några till mig på min mail: [email protected]
 
Tack! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela