linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Shopping!

Publicerad 2012-01-21 17:55:55 i Allmänt,

Idag har vi handlat lite till. Det känns som det enda vi gör, bygger och shoppar haha! Vi köpte persienner till sovrummet, så får se om dom passar. Sen hämtade vi ut vagnen, jag är verkligen jätte nöjd. Den känns riktigt bra :) Jag måste hylla Barnens Hus i InfraCity, trevligare personal har jag nog aldrig träffat tidigare. Vi fick även med oss ett påslakanssett, spjälsängsskydd, lite smått och gott till vagnen. Ja det var alles för denna gång! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela