linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120126

Publicerad 2012-01-16 21:38:03 i Allmänt,

Idag stack vi iväg på förmiddagen. Vi har besökt ÖoB, Barnenshus, Jula, IKEA, Mio mm innan vi stack iväg på kursen. Vi har blivit med köksbord, hatthylla och skoställ, gardinstänger och lite smått och gott. Även tapeter till hallen hittade vi :)
Kursen idag var en riktig höjdare! Barnmorskan var toppen, riktigt riktigt rolig. Vi har lärt oss en hel del :) Och aldrig har jag sett så många magar på en och samma ställe. Vi var väll en 30 par på en höft i aulan. Längtar redan till nästa måndag då nästa kurstillfälle är. Vi åkte runt och kollade med bilen, så nu hittar vi till förlossningen :)

Nu har vi avnjutit en sen middag. Grillad kyckling, potatissallad, sallad, feta ost, baguett med färskost. Riktigt mys så här på kvälls kvisten!

Nej nu ska vi göra ett ryck här hemma så lägenheten går frammåt :)

Puss på er ♥

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2012-01-16 22:27:22

Jag efterlyser lite bilder på lägenheten samt det ni har inhandlat! Är ju nyfiken! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela