linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120120

Publicerad 2012-01-20 11:17:58 i Allmänt,

Nu märks det att kroppen ställer om sig på barn. Fortfarande behöver jag bara gå upp en gång per natt för ett toa besök (och ev något att äta) men nu börjar det bli svårare att somna om. Låg och snurrade ett bra tag innan jag lyckades somna igen.

Igår la vi klart parketten i hallen och la i stora sovrummet. I sovrummet är det bara en liten bit kvar, men vi ville inte störa grannarna så det fick vänta till idag :) Min man var jävligt envis igår kväll och skulle promt bygga ihop våran sängstomme. Sagt och gjort, men jag måste erkänna att det var skönt att inte sova på golvet. Lite lättare att kliva upp hehe ;)

Nu är hjärtat mitt på sitt jobb och skriver på papper om uppsägning. Sen är han "ledig" hela nästa vecka innan han börjar sitt nya jobb den 30.e :) Då börjar han som lärling och kommer fortsätta så i 6 månader. Då kommer han jobba med lite grövre jobb och försäkringsskador istället för fin snickeri som tidigare. Han tycker det ska bli jätte kul att lära sig nya saker. Och jag är som vanligt jätte stolt över honom!

Ikväll tänkte jag gå runt med kameran och ta lite bilder så ni får se hur långt vi kommit här hemma.

Hoppas ni får en fin dag! Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela