linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120118

Publicerad 2012-01-18 11:28:17 i Allmänt,

Ännu en dag. Tog en skön sovmorgon, klev inte upp förns efter kl 10. Snart ska vi åka iväg och köpa inner dörrar och dörrfoder. Tror det heter så iallafall haha! Sen ska vi nog lägga lite golv när vi kommer tillbaka.

Idag går vi in i vecka 34. Våran bebis blir bara större och större :) Bf närmar sig med stormsteg. Så jäkla spännande! Nu börjar det bli lite jobbigt att böja sig ner osv. Men annars mår jag ganska bra. Ingen halsbränna ännu vilket jag tackar för. Nu längtar jag till lördag då vi ska åka och hämta hem barnvagnen!

Hoppas ni alla mår fint, och glöm inte att slänga in en BF gissning! Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela