linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120105

Publicerad 2012-01-05 22:45:24 i Allmänt,

Go´kväll mina vänner. Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag ganska bra idag. Fruktansvärt trött nu bara. Jag kommer somna som ett litet barn när jag väl kommer i säng :) Lägenhets projektet går frammåt. Idag har all väv kommit upp i köket, det har blivit grundat där inne, taket i hallen har blivit grundat, väggarna slipade och målade, väggar och tak målade i sovrummet. Sen ska det kladdas på lite mer lim i badrummet. En lång lång dag men vi har fått mycket gjort. På lördag kommer Robban och sätter kakel i badrummet så det blir klart under helgen.
Tanken var ju att vi skulle flyttat in under den här helgen men så blir det inte. Vi vill försöka hinna så mycket som möjligt innan vi flyttar in så vi slipper hålla på sedan.
Vi stack iväg och käkade middag på ikea förrut. Då såg vi att dom drar igång en kökskampanj på måndag. Tackar säger vi! Då vet vi vad vi gör då :P

Nu ska jag och korven fortsätta vila oss. Han/hon vaknade direkt där jag slog mig ner i stolen och började buffa och sparka. Nu känns det att den har vuxit mycket. Vi har gått in i vecka 32, och nu börjar det bli tungt. Men fy vad det är mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela