linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Dagen

Publicerad 2012-02-22 18:37:12 i Allmänt,

Jag kom iväg till Kista till slut och gjorde rätt för mig. Gick in på Åhléns och köpte gardiner till vardagsrummet också. Jag hade sett ut ett par linne gardiner som jag ville ha, men priset var inte vad jag räknat med. 399:- tyckte jag var okej pris för ett par, men när det visade sig att det bara var en gardin som kostade så mycket (och man vill ju helst ha två) ja, då blev jag snål. Köpte ett par i bommul istället då dom var relativt lika, men dom kostade 99.- st istället. Mycket rimligare :)

Köpte med mig en påse Pimpim och Fruxo också som ska åka med till förlossningen. Om dom inte råkar hamna i magen tidigare, för det vet man ju aldrig ;)

Imorse tittade jag på Sjunde himmlen (svin tråkigt program men på nått sett är man fast) och där käkade dom Oreo´s. Så det fick följa med hem från Ica, och halva paketet är redan slut. Ooops! ;)

Här får ni ett hum om hur köket blir nu när mosaiken är uppe :)



Notera våra fina gula handdtag ;) Vi har ännu inte hittat några vi gillar så då får tejp funka! Haha!



Goda kakor!

Hoppas ni haft en bra dag mina fina. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela