linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120212

Publicerad 2012-02-12 14:50:12 i Allmänt,

Vilket härligt väder! Här hemma håller killarna på med köket. Dom skruvar fast nedre stommarna där dom ska vara och byter diskbänk. Det känns riktigt bra att få det på plats :) Jag passade på att hänga lite med Filip, Steivor och Tuva. Väldigt trevligt :)

Ikväll ska vi mysa i soffan. Kontoret med Ove Sundberg och Wallander samt hemmagjord pizza. Mums!

Tänkte tipsa om en pasta rätt jag slängde ihop i fredags. Riktigt bra blev den, dock lite för stark. Kommer upp senare idag iallafall :)

Hoppas ni alla njuter av det fina vädret! Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela