linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120207

Publicerad 2012-02-07 13:43:15 i Allmänt,

Hej finingar! Här har det varit dött ett bra tag. Vad har jag gjort då på sistonde? Inte fött barn iallafall hehe. Jaghar haft en dejt med Mia i huvudstaden, hängt med Steivor och Tuva, läst bok, tvättat bebiskläder och vilat en massa. I slutet på förra veckan så vaknade jag på natten av värkar (tror jag hehe) som avtog efter ett tag. Men attans vad ont det gjorde. Det här med att föda barn lär ju inte bli smärtfritt ;)

I helgen så blev det blivande barnrummet färdig målat och igår kväll började Owe lägga golv där. Idag kommer det bli klart, det känns toppen! :) Då kan jag börja montera ihop skötbord och spjälsäng som kan stå där inne tills det kan komma på sina respektive platser :) En sak i taget, men det börjar arta sig :) 

I eftermiddag ska jag åka med Steivor till en färghandel som jag hittar till, men inte hon hehe. Dom verkar ha lite olika grejer där inne så det ska bli kul att kika runt.

Nu vankas det lunch för mig, kycklingfilé, grönsaker och fetaost. Smarrigt!

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela