linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120829

Publicerad 2012-08-29 15:15:46 i Allmänt,

 
 
 
Pluttan!
 
Förkylningen sitter i fortfarande. Jag kämpar på medans Owe jobbar. Hoppas jag slipper "sjukskriva" mig. Idag fick jag de lite lyxigt. Vi vaknade vid 7 för lite mat och blöjbyte, sen somna hon om och vi klev inte upp förns efter 10. Sen sov hon midag i 1½ timme istället för 40 min som det brukar vara! Välbehövlig vila för en förkyld och trött mamma.
 
Ebba fick i söndags ett paket av mormor. Mormor har svårt att låta bli när hon är på stan och vi tackar och tar emot :) Lillan börjar nu dra strl 74. dom växer så snabbt i början!
 
Dessa fina fick hon. Tack mormor!
 
Idag har vi faktiskt bara vilat här hemma. Jag har lyckats tvätta en maskin tvätt men that´s it. Men det är okej.
Ebba fick sova på soffan idag och hur skön sovstil har hon inte?! Haha jag var bara tvungen att dela med mig.
 
Hon är så underbar min lilla gofis! Tänk att hon snart funnits här och gjort vårat liv mycket rikare i snart 6 månader. Jäklar vad tiden går fort! Jag älskar henne så mycket att det inte går att beskriva. Jag skulle aldrig vilja byta bort det liv jag lever idag. Jag känner mig så lyckligt lottad som har fått en kille som Owe och sen Ebba som dotter. Nog har vi haft det jobbigt alltid men det är verkligen värt all slit!
Igår efter vi varit ute jag och Ebba så tog jag av henne mössan och vips så var frisyren fixad!
 
 
Hur skön är den inte? Haha! Nu vill jag bli frisk så jag och Ebbisen kan ha pusskalas.
 
Ha en härlig dag mina vänner
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lollo

Publicerad 2012-08-29 21:31:28

Åååååååå lilla älsklingstjejen! Vilket charmtroll hon är <3

Postat av: doran

Publicerad 2012-08-30 00:16:06

naaaw så söt man kan vara då :)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-08-30 09:29:16

Mormödrar är bäst <3

Svar: Aa. Hoppas man själv får bli det någon gång också! :)
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela