linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120827

Publicerad 2012-08-27 22:17:04 i Allmänt,

Intensiv helg med både överraskningsfest, dop och ett första möte med min nyfödda lilla brorsdotter. Och i morse vaknade jag kanonförkyld. Blä. Owe har gått hemma förkyld nu ett tag så nu ar det min tur. Jag hoppas verkligen Ebba slipper eftersom vi börjar på babysim på lördag. Jag vill gärna ha tips från er som prövat de tidigare! Hur gör man i omklädningsrummet tex? Är det smart att ta med en extra handduk som Ebba kan ligga på?

Idag tog vi äntligen tag i det här med hand och fotavtryck på Ebba så nu är det klart :)

Nu blir det lite film mys här hemma innan sängen kallar!

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2012-08-30 18:59:26

oftast har dem såna här ligggrejjer man kan låna.. kommer inte på vad det heter.. jag hade med mig typ 4 hanndukar och sen hade jag babyskyddet med mig in också. =)

Svar: Tack för tipset! :)
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela