linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20110929

Publicerad 2011-09-29 13:04:21 i Allmänt,

Jisses var trött jag var imorse! Det var svårt att komma iväg till BM för blodprov men det gick bra. Det var dock helt underbart att krypa ner i sängen igen när jag kom hem och jag vaknade inte förns 11 :)

Här hemma renoveras det och plockas tills nästa kvinna kommer och kollar på lägenheten. Hon skulle dyka upp vid 14 tiden. Intressant och höra vad hon säger :)

Några veckor framöver blir det byggkaos här hemma. Allt skall färdigställas. Lite tapetsering kvar, målning av lister, dörren till städskåpet skall fixas (jag är skyldig till att ha skjutit sönder dörren med luftpistol haha!), ev nytt golv i hallen och luckorna samt en lådhutch i köket skall bytas. Owe är i full sjå med köket så det är strax klart. Sen blir det och packa ner lite grejer och rensa upp inför fotograferingen. Åååh vad allt är späönnande!! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela