linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20110920

Publicerad 2011-09-20 16:50:53 i Allmänt,

Hellu! Jag har gått och blivit kanon förkyld. Snuvan har gett med sig iallafall men jag hostar som en tok. Känns som jag ska hosta ut ungen :P Vila står på schemat några dagar framöver så jag kan bli frisk :)

Nu längtar jag verkligen till måndag. På förmiddagen ska vi infinna oss på Mama Mia för ett ultraljud. Ska bli super härligt att få se bebis igen :) Men jag är lite orolig också. Tänk om det inte ser riktigt bra ut. Tänk om det är något större fel på barnet. Det skulle vara hjärtskärande.

Det är svårt att veta att bebis lever och har det bra, när jag inte känner den så ofta. Det har bara hänt 2 gånger hittills att jag känt av ett fladder och nått som guppar. Lite svårt att förstå att man faktiskt är gravid. Förhoppningsvis så blir det lite lättare att förstå efter det.

På söndag och måndag är det visning av en 3.a här i området, vi behöver verkligen större så jag hoppas den är fin. Den är hyffsat billig iallafall och det är ju bra :) Vi har bestämt att vi blir kvar här i området ett tag. Det är svårt att flytta ifrån alla man lärt känna och börja på ny kula igen. Dessutom har alla dom paren vi lärt känna barn själva, ungefär i samma ålder som vårat. Och det väger väldigt mycket.

Jag hoppas ni alla mår bra i höstmörkret. Puss ♥ 

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-09-20 21:56:18

Hur ska jag säga.. tensen är bra, men jag har inte behövt andvända den nu på sistonte och det kostar 100/per månad att ha den.. så lika bra att lämna tillbaka den nu nåär manhar tid. Jag har ju tidigare jobbat från månad 3 typ med stödbälte som hjälpte väldigt bra. men tensen är också bra om man orkar använda den.. men ja. det är lite olika..



det är nog ingen fara med bebis.. så var jag också men om det hade varit det hade den nog redan kommit ut för länge sen.. så inget att oro sig för.. jag fcik min första spark i v21.. så det är inte heller nåt att oro sig över.. sen är det ju olika om dem ligger i framvägg och bakvägg också.. haha det är en hel del.. =) ha det bäst.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela