linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20110905

Publicerad 2011-09-05 20:24:23 i Allmänt,

Gissa vad? Jag har märkt av min första craving! Och det är inte nått annat än pickels :P Jag har ätit pickels i flera dagar, jag bara måste ha det! Skit kul att ha lite graviditets symtom, då känns det lite mer verkligt :)

I helgen hade jag Karin på besök fredag-lördag. När hon kom så var vi och handlade och hyrde film, sedan blev det att brassa käk. Fläskfilé, pommes och bea blev det. Men hey, det var ju fredag! Efter en promenad i området så var vi värda en film och lite godis. I lördags stod det shopping i agendan, denna gång i Kista. Jag försökte hålla i plånboken men blev ändå ett par mamma byxor rikare, och såklart en body till skrollan.
Middag stod Owes bror med familj för ute i Tyresö. Mycket trevligt. :)
Efter denna fullspäckade helg så låg jag ner nästan hela söndagen, ända tills eftermiddan iallfall. Jag och gubben tog bilen och åkte och kollade in Kallhäll, ett bostads område som skulle vara fint. Och visst, det var det men det var inget för oss. Kom hem och gick och käka pizza med svärmor och svärfar, en kaffe hos dom på det och en super trevlig kväll. Vi var inte hemma förns midnatt.

Idag har tvättstuga stått på schemat. Annars har det varit en lugn dag. Har dock gjort middag. Pannbiff, stekt potatis och brunsås stod på menyn. Och jisses vad gott det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela