linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20110901

Publicerad 2011-09-01 19:49:37 i Allmänt,

Hallå mina vänner! Ett tag sedan det uppdaterades med idag är det dags! Hoppas allt är fint med er. Jag mår fortfarande upp och ner och är så fruktansvärt trött. Helgen bestod iallafall av en middag med mamma och timmy, en heldag på Skansen, mys morgon, lite jakt efter prylar till hallen och en trevlig fika hemma hos Mikael, Anna och Vincent. En fruktansvärt trevlig helg! Skrollan i magen fick ett fint paket av Anna och gänget. Super fina kläder! Tack, tack, tack!



Fick även låna dessa böcker :)



Jag håller på att läsa " På smällen... från A till Bebis" just nu. Sjukt rolig bok, där du får svar på många frågor, och dom ute lämnar inget! Dom vågar verkligen säga vad dom tycker och tänker om sina graviditeter. Jag har skrattat högt många gånger och den är svår att lägga ifrån sig. Denna bok rekomenderar jag varmt till alla havande :) Få se vad jag tycker om nästa bok.

Jag har tänkt att börja lägga ut lite bilder på magen, så ni får se hur det går. Men det syns inte så mycket ännu, eftersom jag har lite mage från början. Men jag känner skillnad, jösses vad jag känner skillnad. Midjan börjar försvinna och magen känns rundare. Men bilder kommer på den, jag lovar. Har ni tur så kanske ni får en "form bild" redan imorgon :) Jag vet att några utav er är lite nyfikna på  vad vi tänker på för namn och så. Det är något som jag bestämt att jag inte vill gå ut med. Det är pga att vi redan har disskuterat det med folk som då tagit namnet. Så det känns bäst för våran del.

Idag har vi varit på Ikea bl.a och börjat inhandla lite till bebis :) Det är nog bland det roligaste att lägga pengar på! Ha en toppen kväll alla fina. Puss på er ♥

Kommentarer

Postat av: Anna-mamma till Vincent

Publicerad 2011-09-01 20:51:57

Ja fynda på Ikea är bra skit! :) Jag funderar på att införskaffa badrock till Vincent där:). Tröttheten kommer gå över men det kan ta ett tag. Hoppas du är piggare snart!:) kram

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-09-02 07:54:28

Vad tråkigt att inte kunna gå ut med namn pga dessa idioter! Men jag förstår :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela