linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Lägenheten

Publicerad 2011-10-13 19:59:36 i Allmänt,

Välkomna på visning av våran lilla lägenhet ;)

























Jisses vilken bildbomb det blev! Synd att jag inte har några "före" bilder. Vi har gjort en hel del i lägenheten. För att nämna några grejer : lagt parkett i sovrummet, väggar i hall och vardagsrum, byggt in klädkammare i sovrummet, byggt igen ingången till köket som förr var i hallen och kapat bardisken istället. Eller, vi och vi, det är ju Owe som gjort det mesta :P Men jag har fått vart med och provat iallafall hehe :)

Kommentarer

Postat av: doran

Publicerad 2011-10-13 21:10:19

tjusigt ju! :) men vars ligger den nya lyan då? kram

Postat av: Linnéa

Publicerad 2011-10-13 23:09:40

Doran: Den ligger ett stenkast härifrån. Närmre garaget :) Vet du då? Hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela