linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111012

Publicerad 2011-10-12 10:29:38 i Allmänt,

Ny dag, nya tag. Jag orkade inte uppdatera något igår när jag kom hem. Var helt slut! Jag hittade födelsedags presenterna till Sara iallafall :)
Ultraljudet gick bra. Datorerna hade lagt av så hon kunde inte skriva in all data och få mitt bf datum, men nånstans 6-8 mars är det beräknat, istället för 10.e som tidigare :) Vi skulle få all sånn information hos min bm nästa gång istället. Vad skönt det var att få reda på att allt såg bra ut. Att hjärtat slog, att den har två armar och två ben, fingrar. Ryggen och huvudet såg också fint ut, och ingen gomspalt (tror det heter så). Dock var våran lilla plutt nått så fruktansvärt kameraskygg. Den låg med ansiktet neråt så hon fick böka med min mage för att få den att vända sig, vilket inte var det lättaste. Vi lyckades få en okej bild iallafall hehe. När hon tröck lite på magen så såg vi hur barnet sparkade till, och de kände jag! Såå häftig känsla! Nu känns allt lite mera på riktigt.
När vi väl kom hem åt vi en sen lunch, sen somnade jag i soffan, jag var totalt slutkörd. Och ont hade jag efter allt bökande i magen.

Får se vad jag hittar på idag. Ska träffa Steivor och Tuva iallafall. Sen funderar jag på att forografera hur lägenheten ser ut nu när den är klar. Skulle ni vilja se det? :)

Puss på er ♥

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2011-10-12 14:22:19

Jag vill se!!! :) tack för kommentaren gumman! Det betyder mer än du tror! :)

Postat av: doran

Publicerad 2011-10-12 18:37:05

jag vill se! :)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-10-12 20:50:37

Jag vill se! :)

Postat av: Mia

Publicerad 2011-10-12 21:00:24

Skönt att allt ser bra ut! Jag är så himla glad för er skull! <3

Postat av: caroline

Publicerad 2011-10-13 21:00:34

vad bra att allt såg bra ut =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela