linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111007

Publicerad 2011-10-07 14:03:16 i Allmänt,

Halloj. Orkade aldrig uppdatera igår. Var till läkaren på förmiddagen och kollade hostan. Fick inga mediciner, då det jag kunde fått eventuellt kunde skada barnet. Så jag får låta det gå över av sig självt. Jag var riktigt arg på situationen och less på allt när jag kom hem. Tack och lov hade jag älsklingen hemma som kunde trösta. Fick känna på en panik ångest attack också, det var jätte länge sedan sist men lika läskigt varje gång.

Gravititets illamåendet skulle jag ta med BM igen, då inte tabletterna hjälper.

Ikväll blir jag ensam hemma, det är nämligen dags för öl och whiskey mässan. Owe brukar gå med en lumpar kompis varje år. Så jag ska passa på att mysa för mig själv, äta gott till Idol och så ska jag hyra film :)

Är grymt sugen på julmust så jag hoppas jag hittar det på Ica! 

På onsdag är det dags för fotografering av lägenheten :) Redan på måndag blir det en privat visning då det är några som är jäte intresserade. Spännande!! 

Puss & Kram ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela