linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111127

Publicerad 2011-11-27 14:01:15 i Allmänt,

Hej på er! Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag ganska bra. :) Baket igår gick ganska bra. Lussebullar och knäck blev det. Och jag gillar misslyckad knäck, riktigt mjuk som inte lossnar ur formarna och sånn blev det! Haha! Kokade smeten i 25 min när den skulle koka 10-12 min, och ändå blev den mjuk. Men som sagt, jag klagar inte hehe!

Idag var planen att vi skulle åka till Torekällberget men vi skippade det, känns inte så kul att gå där i detta väder. Det är julmarknad här hemma i Akalla by både lördag och söndag nästa helg så då ska vi ta oss ner och titta :)

Nu ska jag fortsätta mysa denna 1.a advent! Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela