linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111124

Publicerad 2011-11-24 18:36:50 i Allmänt,

Har mått lite kasst idag med. Fick ställa in träffen med Maria idag :( Trist! Så idag har det inte hänt så mycket. Jag försöker vila så mycket som möjligt så jag orkar med morgondagen. Vi bär av till Södertälje på förmiddagen. Jag har några ärenden på stan, sen ska vi till St:a Ragnhildskyrkan för begravning. Ska fika hos mamma efteråt och så ska vi hälsa på pappa dessutom. Det kommer bli en krävande dag, men också en trevlig en om man bortser från begravningen.

Nej nu blir det det soppa och pannkaka till middag. Puss ♥

Kommentarer

Postat av: lollo

Publicerad 2011-11-24 19:43:57

säg hej till mig om ni vill!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela