linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111113

Publicerad 2011-11-13 16:58:06 i Allmänt,

Dåligt uppdaterat på sistonde, men det har varit lite upp och ner. Här kommer en lista på de som hänt sedan sist.

* Vart in i lägenheten vi köpt och kikat på allt som skall göras
* Jag har haft en supermysig kryssning med Owe
* Jag har passat upp på Owe som känner sig riktigt risig
* Vi har blivit med diskmaskin
* Vi har haft inbrott i garaget, dom hade inte rört bilen ännu men låset var uppbrutet så det var nog på gång
* Fått reda på att en vän till familjen gått bort, så nu vankas begravning 25/11

Idag får älsklingen lite uppvaktning då det är Fars dag. Ska laga fläskfilé och hasselbackspotatis till honom. Smarrigt :)

Först blir det fika hos Filip, Steivor och Tuva. Skruttan har tagit sina första steg så jag hoppas jag får se det idag!

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela