linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111105

Publicerad 2011-11-05 13:11:42 i Allmänt,

Hej! Jag har en härlig lördag, jag tog sovmorgon. Gick inte upp förns 10 och sedan dess har jag slappat och kollat i recept. Owe är i väg hela dan så jag ska passa på att baka! Imorgon kommer min pappa med fru och min syster över på en fika. Jag har ju strax bott här uppe  i ett år och min pappa har aldrig varit här. Men nu är det dags.

Så jag ska strax gå och hadla lite till det som fattas. Jag skall idag baka hallongrottor, mockarutor och så ska jag slänga ihop en cheesecake. Sen blir det en wok till middag med vitlöksbröd när gubben min kommer hem igen. Nu är det lite skönt med egentid!

Hoppas ni alla har det bra! Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela