linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111103

Publicerad 2011-11-03 11:59:04 i Allmänt,

Och så var det torsdag! Vad fort veckorna går, även om jag bara är hemma. Vaknade imorse av ljudsignalen för en sprängning. Dom bygger om en skola precis nedanför oss och har börjat spränga lite. Jag kan nog snart skita i att ställa något alarm. Lite mer spännande att vakna till några tjut och sen ett "Kaboom!" haha!

Min förkylning håller i sig fortfarande. Jag känner mig riktigt sänkt hela tiden. Nu har jag även börjat känna av halsen. Försöker hålla hoppet uppe om att bli frisk nån dag :)

Juste! Fick veta igår av läkaren på Mama Mia att det inte var något fel på min sköldkörtel så det var väll bra. Hon ville dessutom inte skriva ut något mer för mitt illamående, utan jag får må som jag mår nu. Jag gillar inte att trycka i mig piller heller. I vanliga fall väntar jag så länge det går innan jag tar en värktablett. Ju mindre piller desto bättre.

Vi ska strax åka iväg till alla bygg affärer igen. Vi ska kolla ut handfat, badrumsskåp, lite mer kakel till badrummet och titta vidare på kakel/mosaik till köket.

Ha en fin dag! Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela