linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20110531

Publicerad 2011-05-31 15:24:19 i Allmänt,

Och så var vi strax inne i juni. Jag fattar inte att det gått nästan halva året redan. Helt sjukt! Livet här uppe i norr är fortfarande kämpigt just nu, men det går sakta men säkert frammåt :)

Ikväll ska jag och Owe åka till stinsen för lite shopping. Jag behöver något till dopet på lördag och till kryssningen den 18.e. Jag får se vad jag hittar. Har iallafall beställt en klänning som kommer i veckan så jag hoppas den är fin :)

Jag har lite ångest över bloggen, ska den vara kvar eller inte? De är en bra fråga. Om den ska va kvar så måste jag uppdatera mer.

Vad säger ni stackare som läser denna blogg. Vara eller icke vara?

Ciao! <3

Kommentarer

Postat av: Anna-mamma till Vincent

Publicerad 2011-06-05 00:09:37

Klart den ska vara kvar! Lägg upp fler bilder, uppdatera mer och skaffa en header;) Tack för idag, det blev en fin dag:) Kram

Postat av: maria

Publicerad 2011-06-06 23:22:21

Vara! men skärpning på uppdateringsfronten! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela