linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20110718

Publicerad 2011-07-18 21:46:42 i Allmänt,

Jag känner mig riktigt lycklig och harmonisk! Ibland är livet verkligen på topp :)

Semestern har börjat, och denna dag böjade riktigt segt. Frammåt eftermiddagen begav vi oss ut i skogen och plockade blåbär. Nu har jag en god frukost i några mornar! :) Ikväll passar vi på att ha tvättstuga, blev dock bara 3 maskiner (aldrig hänt förr), skönt med lite rent när man ska packa :) På onsdag drar vi nämligen ut och åker lite i sverige i vårat vrålåk ;) Tanken är väll och hälsa på bekanta i Blekinge, sen vidare till Halmstad och sen till Ullared. Ullared känns nästan som ett måste på sommaren! Haha!

Imorgon ska jag dessutom åka till min gamla hemstad med Anna och hennes lilla Vincent. Vi ska besöka frissan båda två, sen ta en lunch och strosa på stan tror jag :) Mycket trevligt ska det bli. Det var på tog för länge sedan jag var hos frisören, har en utväxt på 5 cm så varje dag känns som en "bad hairday"

Vad ska ni alla hitta på i sommar? :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela