linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Mat, mat, mat

Publicerad 2011-12-27 17:48:04 i Allmänt,

Det blev en trevlig lunch inne i stan med Maria och Collin. Dock var det svårt att hitta ett ställe där det inte var så mycket folk och där man kom in med barnvagn. Men vi lyckades! Det blev en god pastasallad till lunch med en massa gott i som pumpafrön, torkade aprikoser, granatäpple mm. Känndes bra att äta lite nyttigt efter all julmat. Nu ska jag ta och använda en bit av julskinkan till en ost och skinkpaj.

Vad äter ni idag?

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-12-27 18:01:15

Vi ska också äta ost och skinkpaj :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela