linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

...

Publicerad 2011-12-14 21:53:02 i Allmänt,

Jag har skjutit upp detta ögonblick länge länge. Och imorgon är det dags. TVÄTTSTUGA. Men vad gör man när man inte har ett ena par rena byxor kvar? Eller jo förresten, ett par har jag. Vita mjukisbyxor som jag iallafall är 5 år gamla. Skulle aldrig gå ut med dom, men dom duger att ha på sig ner till tvättis. Alla andra byxor är antingen för väl använda, fulla i målarfärg eller så har jag svettats en del i dom. Sånt som händer. Men skulle någon vilja komma hit och tvätta mina kläder åt mig så skulle jag bli rejält glad. Den personen får en puss! Känner du dig manad? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela