linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111230

Publicerad 2011-12-30 19:23:37 i Allmänt,



Aj, aj, aj. Det har inte varit en bra dag idag. Kom knappt upp ur sängen imorse pga foglossning. Har börjat må illa igen och idag har lunchen kommit upp. Läste nånstans att nu i denna period så växer barnet väldigt fort, vilket kan göra att man får ett hormon påslag som orsakar illamående. Jo man tackar ja. Har fått i mig lite middag och om ett tag ska jag lägga mig i ett bad och hoppas att alla krämpor försvunnit till imorgon.

Kommentarer

Postat av: doran

Publicerad 2012-01-03 23:02:36

ser söt ut den dära lilla saken som gömmer sig i magen din :)

Postat av: Linnéa

Publicerad 2012-01-03 23:08:34

Hehe man kan ju alltid hoppas ;) Skulle va kul och få göra ett ultraljud nu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela