linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111225

Publicerad 2011-12-25 13:18:54 i Allmänt,

Hej på er! Sovit gott? Vi kom inte upp förns halv 11 idag. Älsklingen är nere i lägenheten och jobbar på. Strax är vardagsrummet klart på det stora hela, bara lister och fondtapeten som ska upp, men det ligger långt ner på prio listan hehe. Jag ska plocka lite här hemma innan jag går ner och gör han sällskap. Sen sticker vi till Södertälje igen en sväng så jag kan säga hej till alla tjejerna :)

Igår fick vi en hel del bra grejer! Tallrikar i serien vi samlar på och bidrag till vagnen. Men jag måste bara visa dessa söta grejer korven fick igår! Dom första från mamma och de andra från brorsan :)





Tack så jätte mycket!! ♥

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2011-12-26 10:17:48

Vackert! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela