linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111222

Publicerad 2011-12-22 17:39:25 i Allmänt,

Snart är denna dag slut. Jag började dagen med tvättstuga. Var så fruktansvärt trött så jag passade på att sova mellan varven. Efter tvättstugan åkte vi iväg till Maxi och trängdes med allt annat folk, men vi lyckades storhandla på dryga 35 min. Jag hatar när det är så packat med folk så det var skönt att komma därifrån :) Nu har jag bara legat på soffan hela eftermiddagen. Tänkte fortsätta kvällen i samma anda, dock ska jag laga middag till gubben min. Idag står korvstoganoff på menyn. Smarrigt!

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela