linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111221

Publicerad 2011-12-21 10:29:57 i Allmänt,

Hallå mina vänner. Allt väl? Jag mår hyffsat, en jäkla foglossning bara. Idag går vi in i vecka 30. 30! Nu är det inte många veckor kvar innan det räknas som färdigbakat :) Våran goa lilla limpa hihi!

Som vanligt vaknade jag en timma efter att klockan ringt. Bara att hoppa in i duschen, strax ska jag stoppa i mig frukost och plocka lite här hemma innan jag ska packa ihop och bege mig ner till Södertäje. Idag vankas vår årliga minijul med Karin och Katta. Skit kul att vi fick ihop det iår igen!



Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela