linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111220

Publicerad 2011-12-20 11:55:21 i Allmänt,

Hej på er! Idag tog jag en ordentlig sovmorgon, kom inte upp ur sängen förns 10.30. Det som är bra nu för tiden är att jag kan sova hur länge som helst på morgonen och fortfarande vara trött på kvällen.

Idag runt 12 kommer en gubbe som ska fixa nått med ledningarna (eller ja, nått sånt) i badrummet, sen är det fritt fram att gipsa alla väggar innan fuktspärr och allt sånt viktigt ska på.

Vårat sovrum är även grundmålat en gång, så nu ser man lättare var det behövs spacklas någonstans. Så det ska göras idag. Sen ikväll ska vi över till Filip och gänget och lämna en julklapp till Tuva :)

Hoppas ni alla mår bra! Puss på er! ♥

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-12-20 15:59:13

Tackar som frågar! Magen känns bättre, inte helt bra än men mycket bättre! Tack för alla tips, du är guld värd! Kram

Postat av: Anna-mamma till Vincent

Publicerad 2011-12-20 17:36:47

Härligt att det går så fint med lägenheten! Kram:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela