linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111210

Publicerad 2011-12-10 11:53:24 i Allmänt,

Åh du härliga lördag! Efter en lång sovmorgon vart vi väckta av en speckulant till badkaret. Den skall ut ur huset så fort som möjligt hehe. Så i eftermiddag kommer han och kollar på den. Älsklingen håller på och packa ner smörgåsar och kaffe mm så dom klarar sig där borta ett tag. Själv ska jag passa på att städa och göra lite fint. Ikväll eller imorgon kommer nog granen upp och imorogn kväll får vi även fika gäster. Trevligt! :)

Ha en fin lördag! Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela