linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111204

Publicerad 2011-12-04 12:12:52 i Allmänt,

Halloj på er! Tanken igår var att vi skulle måla vardagsrums taket, men när vi började titta närmre på väggarna där inne så upptäckte vi att det bara var att riva bort all tapet. Vi hann med 2 väggar, så resterande står till mitt förfogande idag. Robert, Owes bror ska komma över och hjälpa till idag, så dom tar tag i badrummet. Blir jag för trött och inte orkar hjälpa till så får jag sätta mig på en stol och käka praliner. Det är gött att va gravid! ;) Haha!

Julbordet igår var super trevligt. Helt okej mat men mycket bättre sällskap. Känns så trevligt att vi har börjat umgås med en massa andra par här uppe :)

Nu ska vi strax gå ner till julmarknaden här i byn. Hoppas ni alla får en super trevlig söndag! Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela