linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111202

Publicerad 2011-12-02 12:37:54 i Allmänt,

Hej alla fina! Hoppas ni mår bra, det gör iallafall jag :) Vi fick nycklarna till lägenheten igår så vi satte igång och började riva direkt. Vi hann fota lite innan så dom bilderna kommer upp innom en snar framtid. Tänkte försöka fota lite under resans gång och sen när allt är klart, kan vara kul att se skillnaden :) Det kommer bli så bra!

Började dagen med tvättstuga kl 06.30. Härligt!? Nej! Men ett nödvändigt ont hehe. Nu ligger lunchen i magen så jag ska passa på att vila lite innan det är dags att riva lite mera. Senare väntar födelsedags middag för Owes farmor Karin som fyllde år igår.

Ha en härlig fredag! Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela