linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20110425

Publicerad 2011-04-25 15:34:46 i Allmänt,

Glad påsk allihop! Har haft en toppen helg, men när det är ett sådant strålande väder så kan de inte bli annat än bra :) Skärtorsdagen och långfredagen jobbade jag. Känndes jävligt surt om jag ska vara ärlig. Owe och våra vänner var lediga och var på roligheter i det fina vädret, medans jag satt instängd på jobbet. De var inte ens värt pengarna. 

Påskafton spenderades hemma hos oss, vi tog tag i en massa måsten här hemma och jag lagade mat heeela dagen fram till kl 18 då mamma + bror kom över på middag. 

Igår var de så fint väder så vi passade på att ligga och lapa sol innan svärmor bjöd på middag. 

Och idag då, jo vi har vart och handlat dasspapper, tandborstar och tandkräm och annat behövligt på ÖoB, blommor, jord och plantor på Plantagen, gjort iordning lite på balkongen, rensat garderoben. Senare blir det tvättstuga. Och jag ska göra lax till middag. Åh härliga lax, åh underbara dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela