linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Länge sedan

Publicerad 2014-02-15 20:28:38 i Allmänt,

Det var inte igår. Har funderat på att börja blogga igen. Skriva lite då och då. Men nu för tiden är det så smidigt med instagram så de kanske räcker? 

Tiden springer iväg som vanligt. Lillfisen fyller två år snart. Hon är den goaste ungen jag träffat och vilken humor hon har! Jag är ju en såndär blödig morsa så jag sitter ju varje kväll och är rörd över vilken fin tjej hon utvecklas till att bli.


I skolan har vi fullt upp. Läser just nu lön steg 2, affärsjuridik och professional english. Dessutom har examensarbetet dragit igång. Tre tentor på tre veckor väntar nu, sen går jag ut på praktik. Jag längtar!

På nyårsafton 2012 friade ju Owe till mig. Nu har bröllopsplaneringen dragit igång. Vi har bestämt datum, bokat festlokal och fotograf. Än är det mycket kvar men vi är ute i god tid. 
22 augusti 2015 blir jag fru Lundgren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela