linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Nu kan jag pusta ut lite grann

Publicerad 2013-05-08 16:40:04 i

Skulle blivit postat igår.

Igår fick jag veta resultatet på tentan jag skrev i bokslut. Jag fick godkänt!! Så himla skönt med tanke på att jag känner att jag inte kan det. Så nu kan jag titta på det i sommar istället.

Igår fick vi reda på vad det är vi ska skriva om i projektet. Min grupp fick föräldraledighet. Så i slutet på maj ska det redovisas på scenen i aulan med hjälp av power point. Och så ska vi få prova på att opponera på varandras arbete. Känns jätte nervöst. Hatar att prata inför folk med det är bra med övning.

Idag blir det storhandling på förmiddagen, sen blir det plugg resten av dagen :)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-05-28 21:29:27

Grattis vännen! Känns som att du är klippt och skuren för det där! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela